Regulamin do 2014.12.24

Regulamin dla zamówień składanych od 25.12.2014 r. dostępny jest pod linkiem:

Regulamin od 25.12.2014r.

 

Regulamin sklepu internetowego PILKIFITNESS.PL dla zamówień złożonych do 24.12.2014 r.

 


 

I. INFORMACJE OGÓLNE

Sklep Internetowy PILKIFITNESS.PL prowadzony jest przez firmę: GOFIT Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Bokserskiej 21, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000086880, NIP: 524-23-14-153, REGON: 016133830; Kapitał zakładowy 1.900.000,00 zł w pełni opłacony.

 

II. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

1. Zamówienia w sklepie internetowym PILKIFITNESS.PL (nazywanym dalej Sklepem) można składać poprzez:

* formularz wypełniany na stronie Sklepu podczas zakupu,

* e-mail: sklep@pilkifitness.pl.

2. Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

3. Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT.

4. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową http://PILKIFITNESS.PL, dokonać wyboru towaru z oferty Sklepu, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie Sklepu.

5. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.

6. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych, oraz zmian w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu.

7. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:

a) przedmiotu zamówienia,

b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),

c) wybranej metody płatności,

d) wybranego sposobu dostawy.

8. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”.

 

III. SPOSOBY PŁATNOŚCI

Klient może dokonać zapłaty za zamówiony przez siebie Towar poprzez:

* przelew na nr konta bankowego Bank BPH S.A.32 1060 0076 0000 3280 0001 6444,

* płatność w systemie PayU.pl,

* płatność w systemie Transferuj.pl,

* płatność za pobraniem - płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki,

* płatność przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy (po wcześniejszym ustaleniu terminu).

Odbierając zamówiony Towar w sklepie stacjonarnym, istnieje możliwość płatności gotówką lub kartą płatniczą.

 

IV. RODZAJ I KOSZTY DOSTAWY

1. Odbiór osobisty nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.

2. Zamówiony Towar dostarczany jest za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy.

3. Koszty przesyłki są wyliczane na podstawie wagi, gabarytów przesyłki i widnieją w opisie każdego z produktów, jak również podczas finalizacji zamówienia poprzez formularz.

 

V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

1. Dostępność podana na stronie sklepu, jest dostępnością katalogową. W większości przypadków nie jest to stan magazynowy sklepu.

2. Realizacja zamówienia w Sklepie wynosi maksymalnie 10 dni roboczych liczonych od momentu złożenia zamówienia. Do tego czasu należy dodać czas przewoźnika, który jest podany poniżej. W przypadku wydłużenia się tego okresu lub niedostępności danego produktu u Dystrybutora, zostają Państwo o tym niezwłocznie informowani telefonicznie bądź mailowo. W razie wątpliwości oraz w celu ustalenia terminu dostawy prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt z naszym działem handlowym.

3. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie Dystrybutora. W przypadku niedostępności części Towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania lub anulowanie całości zamówienia).

4. Firmy kurierskie doręczają przesyłki w ciągu 24-72 godzin roboczych od nadania przesyłki przez pracowników Sklepu.

 

VI. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni. W celu odstąpienia od umowy należy złożyć stosowne oświadczenie na piśmie i wysyłać je na adres e-mail sklep@pilkifitness.pl lub listownie na adres:

GOFIT Sp z. o. o.

Bokserska 21

02-690 Warszawa

 

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 10 dni, liczonym od momentu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle na adres podany powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu i można go pobrać klikając na poniższy link:

 

Wzór odstąpienia od umowy zawartej na odległość (PDF)

 

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na poniższy adres:

 

GOFIT Sp z. o. o.

Bokserska 21

02-690 Warszawa

 

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

 

 

VII. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

Kupujący ma prawo zgłosić reklamację e-mailowo na adres reklamacje@gofit.pl lub listownie na adres:

GOFIT Sp z. o. o.

Bokserska 21

02-690 Warszawa

W tym celu klient może skorzystać z formularza (Protokół Reklamacji). Sklep ma obowiązek ustosunkować się do złożonej reklamacji w terminie 14 dni.

 

VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe Kupującego podlegają ochronie zgodnie z Polityką Prywatności sklepu internetowego PILKIFITNESS.PL.

 

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sklepem a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel